springmedkarlek.blogg.se

Spring med kärlek var ett initiativ från Springande tjejer som startades till minne av Ida Johansson som tragiskt miste livet under sin löprunda den 5 augusti 2015. Rörelsen startades för att hedra Idas minne, och visa stöd för hennes familj och vänner, samt visa att alla har rätt att röra sig fritt. Nu startar jag en blogg för oss som springer med kärlek, för livet och rätten att springa utan rädsla. I bloggen kommer du hitta information om aktiviteter inom ramen för #springmedkärlek men också löptips, låtlistor och tips om vackra platser att springa på. Jag hoppas även att du som vill hitta löparkompisar och löpargrupper kan göra det här.

Välkommen till Spring med kärlek

Kategori: Allmänt

 
Välkommen till Spring med kärlek. Jag hoppas att du som gillar löpning och träning ska bli inspirerad här.

Jag är med i Springande tjejer. Det var vi som startade Spring med kärlek till minne av Ida Johansson som tragiskt mördades under sin löprunda den 5 augusti 2015 . För mig är det självklart att fortsätta springa i Idas anda. Jag springer med kärlek för Idas minne, för livet och för allas rätt att springa utan rädsla och för glädjen i att träna. På lopp springer jag med hjärtat på kinden. 
 
Vi har även tagit fram en löparkollektion till som vi haft ute till försäljning till självkostnadspris. Skulle det finnas intresse att beställa på nytt så kan vi ordna det. 
Kommentera inlägget här: